RumbleFish adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
poster kullanan arkadaşlar post attığınız sitelerde aynı isimlerimi kullanıyorsunuz yoksa değişik bikaç isimmi kullanıyorsunuz. sizce hangi şekilde daha iyi olur her foruma aynı nicki kullanırsak forum modları poster kullanıldığını çakabilirmi? veya aynı isim kullanmak marka oluşturmak açısından dahamı iyidir?
Valla ben kafam karışmasın diye aynı ismi kullanıyorum açıkcası. Zararı yararı olabilir mi hiç düşünmemiştim.