Bir problemim vardı:
Scripte site ekle bölümünden forum ekliyorum bir süredir. Demin gene o bölüme girdiğimde Kategori kısmının boş olduğunu gördüm. Kategori yönetimine girdim hemen. Daha önceden siteleri eklediğim kategorim silinmişti.
Hemen panikle phpmyadmin'den database'e baktım. Allahtan mesaj tablosunda siteler duruyordu, 3 id'li kategoriye eklenmiş olarak. Ama kategori kısmı boştu. Script üzerinden yeni bir kategori ekledim. Doğal olarak mysql onu 4 id'li olarak ekledi. phpmyadmin'den kategori id'sini 3 olarak değiştirdim ve her şey düzeldi.
Ama işin garipi kategorim kendiliğinden nasıl silindi anlayabilmiş değilim.
scriptte enterasinliklar devam ediyor dostum sende o olmus bendede kimi siteye konu aciyor kimine acmiyor ustelik o ekledigim sitelere aciyor sadece konu ayrica saydim kac site eklemisim diye 55 site eklemisim 28`ne eklemiyordu konu ustelik eklemediklerinin cogu VB sonlarinda /index.php olan siteleri o sekilde ekledim /forum.php olanlari oyle ekledim yani herseyi duzgun yaptim ancak o sitelere eklemiyor bi turlu cozemedim bu isi coder arkadaslarda saolsun
ByTriSLaSiS arkadasimizin yoklugunda hic ilgilenmiyorlar ne bizlerle nede scriptle??