poster kullanan arkadaşlar post attığınız sitelerde aynı isimlerimi kullanıyorsunuz yoksa değişik bikaç isimmi kullanıyorsunuz. sizce hangi şekilde daha iyi olur her foruma aynı nicki kullanırsak forum modları poster kullanıldığını çakabilirmi? veya aynı isim kullanmak marka oluşturmak açısından dahamı iyidir?