ScR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Script adresinizi ve Login bilgilerinizi PM olarak atar mısınız?

Bu arada arkadaşlar, ben ailemle yaşıyorum. 8-6 yaşlarında iki kardeşim, annem, babam var. Onların gözünün önüde ***** sitelerle ilgilenemem değil mi?
Zaten şu an tek başımayım, diğer Coder arkadaşların işleri var. Kategori silinmesi konusunda yardımcı olamam, çünkü programın o kısmını ben yazmadım ve çalışma mantığını bilemiyorum.

Normal siteler ile gelseniz site 1 gün, belkide daha az sürede sorununuzu çözebilirim. Ama hem gündüz vakti işim var, hem de ailem var. Bütün gece ayakta kalamam. Ufak ufak ilgilenmeye çalışıyorum. 100% olarak çalışmadığını ben de kabul ediyorum ama %80 oranında iş gören bir yazılım bu. Kullanıcı hataları da mevcut olabiliyor. Örneğin @tosunpasa'nın PM attığı sitelerden bir kaçı yanlış versiyon olarak seçilmiş.

Lütfen biraz dikkatli olalım.

dostum merhaba kimse burda 24 saatinizi scripte ayirin demiyor zaten gunduz giremiyorsaniz sitelere gece 1 saatinizi ayirmaniz yeterli olucaktir pm ile konu atmayan siteleri gonderiyorum vede kullanici bilgilerimi