• 29-08-2010, 01:36:06
    gokhanua adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır hemen sayfanın üzerinde arama kısmı var.

    Kaynak kodu göster o kodu bulmakmı kolay yoksa

    Benim dediğim arama kısmına bakmak ..
    Hmm.. Ben anlamadım öyleyse. Mesela bu konuda "Hızlı ara..." kısmının yanına tıklıyorum. "Gelişmiş arama yap" a tıklıcak mıyım? Biraz izah eder misin.
  • 29-08-2010, 02:14:09
    Reply yapcağın konuna giriyorsun hemen üst tarafta arama kısmı var , ordan gelişmiş arama yapıyorsun. Yaptığında direk üste yazan sayı konunun İD si.
  • 29-08-2010, 02:20:26
    gokhanua adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Reply yapcağın konuna giriyorsun hemen üst tarafta arama kısmı var , ordan gelişmiş arama yapıyorsun. Yaptığında direk üste yazan sayı konunun İD si.
    Şimdi diyorum ki bu konuya: ""Multi Poster Vb Smf Phpbb Sürekli Destek" mesela reply yollucam. Üstteki arama bölümüne girip gelişmiş aramaya tıkladığımda "https://www.r10.net/search.php" adresi açılıyor. Id nerede anlayamadım.
  • 29-08-2010, 02:22:31
    gokhanua adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Reply yapcağın konuna giriyorsun hemen üst tarafta arama kısmı var , ordan gelişmiş arama yapıyorsun. Yaptığında direk üste yazan sayı konunun İD si.
    mesela bi vb sitede normalde konu linkim şu şekilde hocam :

    /showthread.php?p=104230

    ben normalde id olarak scripte 104230 girdim id olarak,ama senin söyledigin gibi gelişmiş arama sayfasını açtıgımda

    search.php?searchthreadid=58201

    bu şekilde çıktı.ben id olarak o zaman 104230 degil 58201 mi giricem?


    az önce scripte 25 site ekledim,sadece 3 tanesine mesaj gitti.bu id lere baktım şimdi 6-7 tanesini düzelttim ama sanırım yine benim hostla alakalı bi sorun var.mesajı ayarlayıp gönder dedikden sonra biraz bekliyor ve sayfa bulunamadı diye hata veriyor.bu arada da 3-5 siteye mesaj atıyor anladıgım kadarıyla.
  • 29-08-2010, 02:23:31
    ecank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi diyorum ki bu konuya: ""Multi Poster Vb Smf Phpbb Sürekli Destek" mesela reply yollucam. Üstteki arama bölümüne girip gelişmiş aramaya tıkladığımda "https://www.r10.net/search.php" adresi açılıyor. Id nerede anlayamadım.
    https://www.r10.net/search.php?searchthreadid=701339

    bu id yi verdi bana.... konunun ilk mesajına git hocam,ilk mesajın hemen sag üstün köşesinde

    LinkBack Seçenekler Arama Konuyu Oyla

    yazıyor,aramaya tıkla yukarıdaki gibi link veriyor.
  • 29-08-2010, 02:52:59
    fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/search.php?searchthreadid=701339

    bu id yi verdi bana.... konunun ilk mesajına git hocam,ilk mesajın hemen sag üstün köşesinde

    LinkBack Seçenekler Arama Konuyu Oyla

    yazıyor,aramaya tıkla yukarıdaki gibi link veriyor.
    Hah, tamamdır dostum anladım sonunda. Teşekkürler. Evet kaynak koduna bakmaktansa bu yol daha kısa. Gokhanua'ya da teşekkürler.
  • 29-08-2010, 03:32:26
    scriptte sorunlar devam ediyor arkadasimiz gelsede halletse

    coderler`den biri yok mu acaba bana yardimci olabilecek ???
  • 29-08-2010, 08:34:42
    https://www.r10.net/1061590473-post1.html su konudaki bazi ozelliklerde eklense scriptimize mukemmel olur konulari ekleyelim scripte 3-40 tane scripti hic kapatmadan kendisi eklesin mesela 5 dk bir eklesin sitelere super otesi olur boyle bisey yapilirsa ayrica hala sikinti cekiyorum scriptte
  • 29-08-2010, 18:40:55
    Bir problemim vardı:

    Scripte site ekle bölümünden forum ekliyorum bir süredir. Demin gene o bölüme girdiğimde Kategori kısmının boş olduğunu gördüm. Kategori yönetimine girdim hemen. Daha önceden siteleri eklediğim kategorim silinmişti.

    Hemen panikle phpmyadmin'den database'e baktım. Allahtan mesaj tablosunda siteler duruyordu, 3 id'li kategoriye eklenmiş olarak. Ama kategori kısmı boştu. Script üzerinden yeni bir kategori ekledim. Doğal olarak mysql onu 4 id'li olarak ekledi. phpmyadmin'den kategori id'sini 3 olarak değiştirdim ve her şey düzeldi.

    Ama işin garipi kategorim kendiliğinden nasıl silindi anlayabilmiş değilim.