Bir problemim vardı:

Scripte site ekle bölümünden forum ekliyorum bir süredir. Demin gene o bölüme girdiğimde Kategori kısmının boş olduğunu gördüm. Kategori yönetimine girdim hemen. Daha önceden siteleri eklediğim kategorim silinmişti.

Hemen panikle phpmyadmin'den database'e baktım. Allahtan mesaj tablosunda siteler duruyordu, 3 id'li kategoriye eklenmiş olarak. Ama kategori kısmı boştu. Script üzerinden yeni bir kategori ekledim. Doğal olarak mysql onu 4 id'li olarak ekledi. phpmyadmin'den kategori id'sini 3 olarak değiştirdim ve her şey düzeldi.

Ama işin garipi kategorim kendiliğinden nasıl silindi anlayabilmiş değilim.