gokhanua adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Reply yapcağın konuna giriyorsun hemen üst tarafta arama kısmı var , ordan gelişmiş arama yapıyorsun. Yaptığında direk üste yazan sayı konunun İD si.
Şimdi diyorum ki bu konuya: ""Multi Poster Vb Smf Phpbb Sürekli Destek" mesela reply yollucam. Üstteki arama bölümüne girip gelişmiş aramaya tıkladığımda "https://www.r10.net/search.php" adresi açılıyor. Id nerede anlayamadım.