• 07-07-2009, 15:52:17
    Üyeliği durduruldu
    Alıntı
    Videolar açılmıyor. Birde admin panel demosu atarmısın
    türk dnsleri ile siteye girmişseniz açılmaz zaten
  • 07-07-2009, 16:28:37
    admin paneliyle birlikte demo alabilirmiyim ?
  • 07-07-2009, 17:36:22
    Pullus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pm de belirttim
    Arkadaşlar isteyen 350$ verir lisansını alır isteyen benden ücretsiz demo sürümünü alır.
    Zaten lisanslı da alsanız demo da alsanız entegrasyona girdiğinizde pullus paketi tüm dosyaları hemen hemen yamalıyor ve avs sisteminden sadece tema ve admin panel kalıyor sabit geri kalan bütün dosyalarda yamalanma oluyor onun için demo da aynı işi yapıyor lisanslıda karar sizin bu aşamada.
    kardeş scripti null layıp satıyomussun gibi yazıyosun??? bu işlem wareze girmiyo mu?
  • 07-07-2009, 18:12:17
    Üyeliği durduruldu
    Alıntı
    kardeş scripti null layıp satıyomussun gibi yazıyosun??? bu işlem wareze girmiyo mu?
    Null mu ?
    Konuyu saptırmayın, ben diyorum bu sistem avs sistemine entegre olur diyorum sen null diyorsun önce null açıklamasına bir bakın.

    Sen vbulletin aldığından arkasından da vbseo kurduğunda null laşıyor mu ?

    Bu da öyle birşey avs dosyalarına entegre oluyor zaten oraya yazmışım yamalanıyor diye.

    Benim kullandığım sürümde bir ara kampanyası varken dağıttıkları demo sürümü kısıtlamalı ve ücretsiz olandır.

    Lütfen konudışı mesajlar yazmayınız.

    Tüm pmleri yolladım
  • 07-07-2009, 18:23:34
    pm alabilir miyim ?
  • 07-07-2009, 19:16:36
    Pullus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Null mu ?
    Konuyu saptırmayın, ben diyorum bu sistem avs sistemine entegre olur diyorum sen null diyorsun önce null açıklamasına bir bakın.
    Sen vbulletin aldığından arkasından da vbseo kurduğunda null laşıyor mu ?
    Bu da öyle birşey avs dosyalarına entegre oluyor zaten oraya yazmışım yamalanıyor diye.
    Benim kullandığım sürümde bir ara kampanyası varken dağıttıkları demo sürümü kısıtlamalı ve ücretsiz olandır.
    Lütfen konudışı mesajlar yazmayınız.
    Tüm pmleri yolladım
    eger vbseo yu aldıgım zaman bende vbulletinin demosu var gel onu kuralım, üzerinede benim yazdıgım vbseo yu kurunca lisansa gerek kalmıyor zaten. dosyaların çogu değişşiyo diyosa evt ben buna null da derim vvarezde derim.

    sen internetten demo bir program çektiğini düşün. üzerine bi eklenti ekliyosun ve o artık full oluyor. sorarım sana bunu hangi eklenti yapar? piyasada crack adı verilen "eklentiler, programcıklar" yapar..

    Birde diyorsun istiyosan lisans al ama gerek yok benim eklentiler çoğunu değiştiricek. e madem çogunu degiştiricek neden 350 dolar vereyim? yada madem senin yazdıkların çogunu değiştiriyo scriptin nerdeyse sadece admin paneli kalıyor o zmn alt yapısında birşey kullanma azıcık daha kod yaz benim scriptim dersin...
  • 07-07-2009, 20:34:16
    Üyeliği durduruldu
    Alıntı
    eger vbseo yu aldıgım zaman bende vbulletinin demosu var gel onu kuralım, üzerinede benim yazdıgım vbseo yu kurunca lisansa gerek kalmıyor zaten. dosyaların çogu değişşiyo diyosa evt ben buna null da derim vvarezde derim.

    sen internetten demo bir program çektiğini düşün. üzerine bi eklenti ekliyosun ve o artık full oluyor. sorarım sana bunu hangi eklenti yapar? piyasada crack adı verilen "eklentiler, programcıklar" yapar..

    Birde diyorsun istiyosan lisans al ama gerek yok benim eklentiler çoğunu değiştiricek. e madem çogunu degiştiricek neden 350 dolar vereyim? yada madem senin yazdıkların çogunu değiştiriyo scriptin nerdeyse sadece admin paneli kalıyor o zmn alt yapısında birşey kullanma azıcık daha kod yaz benim scriptim dersin...
    ben lisansa gerek kalmıyor demiyorum dikkat edersen satış ilanını tekrar oku 1 domain lisansı satış yani lisans sistemine yada sistemin temeline dokunmuyorum.

    Ben sana demo sürüm full de oluyor demiyorum yazıların hepsini oku önce.

    Lisansa gerekte kalmıyor demiyor dikkat edersen avs sistemi 1 domaine lisanslı satıştır ki buradaki öyle.

    benim eklentiler çoğunu değiştirecek demiyorum çoğunu yamalayacak diyorum dikkat edersen tekrar oku.
  • 07-07-2009, 22:15:51
    Pullus adlı üyeden alıntı:
    demo adres: xxxxx
    350$ isterseniz vermeyebilirsiniz nedeni ise zaten elimde bir demo sürümü var ve entegrasyona girince alt yapısı komple değişiyor avs nin kodlarının çoğu yamalanıyor onun için demo sürüm bile iş görüyor ama lisans almak size kalmış
    bana attıgın pm. ben bunu okuyunca 350$ vermene gerek yok. demo var bende onn üzerine benim kodları koyarız. zaten çoğuda yamalanıyor. lisans'a bile gerek yok. bilmiyorum ben mi yannış anlıyorum yoksa senmi başka şeyler demek istiyosun bilmiyorum..

    neyse hayırlı satışlar ben görüşlerimi yazdım. uslübunu bozmadan açıklamaya çalıştığın için teşekkürler. bunu r10 da çoğu kişi yapamıyor.. ben düşüncelerimi yadım sen savundun gerisi almak isteyenlerin tercihi..
  • 07-07-2009, 22:30:50
    Demo lütfen