• 08-07-2009, 20:30:00
    Üyeliği durduruldu
    tüm pmleri yolladım.

    Alıntı
    pullus neden 3.5 3 cıkmıstı zaten 4 cıkarmadın Adsense hala aklımdasın bu arada

    Normalde versiyonlar birer birer çıkmaz birer birer çıkmasın için çok büyük bir değişiklik yapmak gerekir ki versiyon atasın ama aynı altyapı yada aynı sistemler varsa alt versiyon değişir.

    Benim bildiğim bu şekilde onun için 3 ten sonra altyapı ve sistemlerim sağlamlaştı artık alt versiyonlardayız

    Google için de 3. ekip açılmadan doldu diyebilirim
  • 08-07-2009, 21:23:08
    SanalKarizma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şu anda senin kurduğun sitenin hiti kaç?
    cevap alamadım almayı düşünüyorumda
  • 08-07-2009, 21:30:06
    Üyeliği durduruldu
    Alıntı
    cevap alamadım almayı düşünüyorumda
    demo için kurdum ve takip etmiyorum henüz ama pr 2 oldu hitini ama şuan takip etmek yanlış olur cunku sureklı demo adresi isteyenlere yolluyorum
  • 08-07-2009, 22:50:30
    arkadasdan bir tane acript alınmıştır herseyiyle dört dörtlük
  • 08-07-2009, 23:04:51
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Birtane script alınmıştır.
  • 08-07-2009, 23:41:38
    demo alabilirmiyim
  • 08-07-2009, 23:44:35
    Demo adresinizi ve msn adresinizi alabilirmiyiim.Scripti acil alıcam...
  • 08-07-2009, 23:46:40
    pm alayim demo vs bilgileri
  • 08-07-2009, 23:51:48
    pm alabilirmiyim hocam demo