Alıntı
eger vbseo yu aldıgım zaman bende vbulletinin demosu var gel onu kuralım, üzerinede benim yazdıgım vbseo yu kurunca lisansa gerek kalmıyor zaten. dosyaların çogu değişşiyo diyosa evt ben buna null da derim vvarezde derim.

sen internetten demo bir program çektiğini düşün. üzerine bi eklenti ekliyosun ve o artık full oluyor. sorarım sana bunu hangi eklenti yapar? piyasada crack adı verilen "eklentiler, programcıklar" yapar..

Birde diyorsun istiyosan lisans al ama gerek yok benim eklentiler çoğunu değiştiricek. e madem çogunu degiştiricek neden 350 dolar vereyim? yada madem senin yazdıkların çogunu değiştiriyo scriptin nerdeyse sadece admin paneli kalıyor o zmn alt yapısında birşey kullanma azıcık daha kod yaz benim scriptim dersin...
ben lisansa gerek kalmıyor demiyorum dikkat edersen satış ilanını tekrar oku 1 domain lisansı satış yani lisans sistemine yada sistemin temeline dokunmuyorum.

Ben sana demo sürüm full de oluyor demiyorum yazıların hepsini oku önce.

Lisansa gerekte kalmıyor demiyor dikkat edersen avs sistemi 1 domaine lisanslı satıştır ki buradaki öyle.

benim eklentiler çoğunu değiştirecek demiyorum çoğunu yamalayacak diyorum dikkat edersen tekrar oku.