• 06-07-2009, 11:20:44
    Pm. Kapalı sitelerden oynatabiliyormu ?
  • 06-07-2009, 13:57:44
    Üyeliği durduruldu
    Alıntı
    Pm. Kapalı sitelerden oynatabiliyormu ?
    Sistem ingilizce olduğundan dolayı kapalı site birşey yok.

    pmleri yolladım
  • 06-07-2009, 14:03:36
    Pullus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sistem ingilizce olduğundan dolayı kapalı site birşey yok.
    pmleri yolladım
    bu script Türkiye de çalışmaz.Bunu mu demek istiyorsunuz ?Anlayamadık..?
  • 06-07-2009, 14:14:57
    Üyeliği durduruldu
    Alıntı
    bu script Türkiye de çalışmaz.Bunu mu demek istiyorsunuz ?Anlayamadık..?
    Çalışır niye çalışmasın ama türkçe bir site açarsan ;

    Para döküp yığınla backlink alırsın.
    Bir okadar da video botlarına harcarsın.

    Tam herşey istediğin gibi gitmeye başlar

    Bir sabah kalkarsın ;
    Telekom siteni kapatmıştır.
    Botların patlamıştır.
    Sandbox düşmüşsündür yada hitlerinde muhteşem bir azalma vardır.

    Bunlar tecrübe ile yaşanmış sonuçlar.
    Sen bunları bile bile risk alıp hala türkçe ***** işine giriyorsan o senin kararındır ama bana sorarsın bu saatten sonra , Türkiye'de bukadar risk varken ve her 3 webmasterdan 1i ***** site açmışken ***** işine girmek akıl karı değildir.
  • 06-07-2009, 14:21:15
    pm alabilir miyim
  • 06-07-2009, 14:29:52
    p.m alabilirmiyim?
  • 06-07-2009, 14:35:00
    75 +Avs script lisans ücretimi ?

    Avs lisans ücreti 349 $ yazıyor sitesinde.

    Kalın yazdığınız özellikler dışındaki özellikler avs sistemindeki özellikler yanlış okumadıysam.

    Birde sunucuda bazı eklentilerin olması gerekiyormuş, Avs scriptin çalışması için.

    Ben pek bir şey anlamadım birde pm alabilirmiyim
  • 06-07-2009, 14:58:51
    demo pm alabilir miyim
  • 06-07-2009, 17:08:49
    Üyeliği durduruldu
    Tüm pmleri yolladım

    Alıntı
    75 +Avs script lisans ücretimi ?

    Avs lisans ücreti 349 $ yazıyor sitesinde.

    Kalın yazdığınız özellikler dışındaki özellikler avs sistemindeki özellikler yanlış okumadıysam.

    Birde sunucuda bazı eklentilerin olması gerekiyormuş, Avs scriptin çalışması için.

    Ben pek bir şey anlamadım birde pm alabilirmiyim
    sen gel msne ben sana msnde anlatırım canlikayit (: