• 05-07-2009, 14:00:26
    Üyeliği durduruldu
    demo gelmedi pm me pullus acele demiştim abi script almam lazım?
  • 05-07-2009, 14:02:59
    Demoyu pm atarmısın. Admin paneli ile vede şuan kullanıpta en fazla hit alan siteyide yollarsan sevinirim.
  • 05-07-2009, 14:05:44
    Hmm. Gerçekten güzele benziyor.Pm alabilirmiyim bende . .Ayrıca ingilizce olması daha güzel bende ingilizce bir site açmayı düşünüyordum
  • 05-07-2009, 14:11:19
    Üyeliği durduruldu
    Alıntı
    demo gelmedi pm me pullus acele demiştim abi script almam lazım?
    atmıştım ama r10 da arada sorun oluşuyor o ara gitmemiştir tekrar pm leri attım
  • 05-07-2009, 14:56:35
    admin panelini de görmemiz mümkün mü?
  • 05-07-2009, 15:10:08
    Üyeliği durduruldu
    Alıntı
    admin panelini de görmemiz mümkün mü?
    yolladım size
  • 05-07-2009, 21:16:31
    Üyeliği durduruldu
    Pm alabilirmiyim engin abi.
  • 05-07-2009, 22:24:58
    Sen burada 2-3 özellikler ekleyip avs satıyorsun arkadaşım kendi scriptini satmıyorsun.Bilmeyenlerde çok güzel script diye yorum yapmış bu script yabancılar yazmış zaten pullus yazmamışki Avs sana böyle bir hak verdimi benim scriptimin vvarezine 2-3 özellik ekleyip sat diye
  • 05-07-2009, 22:47:32
    Üyeliği durduruldu
    Konu linki ile pm alabilirmiyim..Teşekkürler..