• 05-07-2009, 22:49:40
    Demo alabilir miyim?
  • 05-07-2009, 22:51:26
    Demo lütfen
  • 05-07-2009, 23:58:19
    Üyeliği durduruldu
    Tüm pmleri yolladım arkadaşlar

    Alıntı
    Sen burada 2-3 özellikler ekleyip avs satıyorsun arkadaşım kendi scriptini satmıyorsun.Bilmeyenlerde çok güzel script diye yorum yapmış bu script yabancılar yazmış zaten pullus yazmamışki Avs sana böyle bir hak verdimi benim scriptimin vvarezine 2-3 özellik ekleyip sat diye
    AVS bana böyle bir hak vermedi ve ben dikkat edersen AVS sistemine entegre edilecektir diyorum.Ayrıca ortada bir vvarezlik durum yok avs lisansı almanız gerektiği belirtiriyorum.ayrıyetten vbulletin bir yazılımdır ancak sen vbseo ayrı para öder alırsın.Bu da öyle birşeydir.

    Gereksiz post kasmayınız lütfen.

    Satış aktif devam etmektedir.
  • 06-07-2009, 00:29:05
    Üyeliği durduruldu
    p.m ler ben hariç herkeze gönderilmiş sanırım.
  • 06-07-2009, 00:35:00
    Üyeliği durduruldu
    Alıntı
    p.m ler ben hariç herkeze gönderilmiş sanırım.
    arada r10 bozulduğu için gitti dediği pmler gitmiyor sanırım.Tekrar yolladım.

    Gitmeyen arkadaşlar varsa belirtsin yollayım.
  • 06-07-2009, 01:04:30
    pm gelmedi bana. demo pm alabilirmiyim?
  • 06-07-2009, 01:36:41
    THR
    Üyeliği durduruldu
    pm alabilir miyim
  • 06-07-2009, 02:59:36
    Üyeliği durduruldu
    Engin abi demo alıyım
  • 06-07-2009, 08:58:32
    Üyeliği durduruldu
    Gönderdim tüm demo taleplerini.