• 05-07-2009, 00:37:44
    #82
    https://www.r10.net/1058972639-post58.html
    banada pm gelmedi
  • 05-07-2009, 00:48:05
    #83
    site ismini ve admin paneli bilgilerini alabilirmiyim lütfen.
  • 05-07-2009, 00:53:18
    #84
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar demo alabilir miyim
  • 05-07-2009, 00:54:32
    #85
    Üyeliği durduruldu
    pm. lütfen.
  • 05-07-2009, 00:54:50
    #86
    Üyeliği durduruldu
    özellikleri çok iyi görünüyor.Farzedelimki 3 site için lisans aldım ve o 3site patladı lisansı yeni açıcağım 3 siteye geçirebilcekmiyim? ve bu işlemi yaparken sıkıntılar vs oluşurmu.Çok güzel ve kazançlı bir script ise devamlı bu scripti kullanıcak birisi için domainler banlandıkça doğal olarak yeni domainlere taşıcaktır bu sorun teşkil edermi?

    demo adresini pm ile alabilirmiyim.
  • 05-07-2009, 00:56:59
    #87
    Üyeliği durduruldu
    Pm lütfen
  • 05-07-2009, 00:59:36
    #88
    Özel mesaj ile demo adresini gönderebilirseniz sevinirim.
  • 05-07-2009, 01:00:02
    #89
    Üyeliği durduruldu
    Tüm pm leri attım.

    Alıntı
    özellikleri çok iyi görünüyor.Farzedelimki 3 site için lisans aldım ve o 3site patladı lisansı yeni açıcağım 3 siteye geçirebilcekmiyim? ve bu işlemi yaparken sıkıntılar vs oluşurmu.Çok güzel ve kazançlı bir script ise devamlı bu scripti kullanıcak birisi için domainler banlandıkça doğal olarak yeni domainlere taşıcaktır bu sorun teşkil edermi?

    demo adresini pm ile alabilirmiyim.
    3 site alırsanız o 3 site türkçe olmadığını varsayalım ozaman 3 sitenizde patlamayacaktır ama türkçe açıyorsanız patlarsa domain transferi yapılabilir o sorun değil veri kaybı olmaz domain lisansları değiştirilir okadar ama tavsiyem yabancı açmanız ne patlama var ne bot sıkıntısı nede hit.
  • 05-07-2009, 01:13:34
    #90
    Üyeliği durduruldu
    Site ve admin demo bilgilerini alabilirmiyim.