Alıntı
p.m ler ben hariç herkeze gönderilmiş sanırım.
arada r10 bozulduğu için gitti dediği pmler gitmiyor sanırım.Tekrar yolladım.

Gitmeyen arkadaşlar varsa belirtsin yollayım.