Null mu ?
Konuyu saptırmayın, ben diyorum bu sistem avs sistemine entegre olur diyorum sen null diyorsun önce null açıklamasına bir bakın.
Sen vbulletin aldığından arkasından da vbseo kurduğunda null laşıyor mu ?
Bu da öyle birşey avs dosyalarına entegre oluyor zaten oraya yazmışım yamalanıyor diye.
Benim kullandığım sürümde bir ara kampanyası varken dağıttıkları demo sürümü kısıtlamalı ve ücretsiz olandır.
Lütfen konudışı mesajlar yazmayınız.
Tüm pmleri yolladım
eger vbseo yu aldıgım zaman bende vbulletinin demosu var gel onu kuralım, üzerinede benim yazdıgım vbseo yu kurunca lisansa gerek kalmıyor zaten. dosyaların çogu değişşiyo diyosa evt ben buna null da derim vvarezde derim.
sen internetten demo bir program çektiğini düşün. üzerine bi eklenti ekliyosun ve o artık full oluyor. sorarım sana bunu hangi eklenti yapar? piyasada crack adı verilen "eklentiler, programcıklar" yapar..
Birde diyorsun istiyosan lisans al ama gerek yok benim eklentiler çoğunu değiştiricek. e madem çogunu degiştiricek neden 350 dolar vereyim? yada madem senin yazdıkların çogunu değiştiriyo scriptin nerdeyse sadece admin paneli kalıyor o zmn alt yapısında birşey kullanma azıcık daha kod yaz benim scriptim dersin...