Pm de belirttim
Arkadaşlar isteyen 350$ verir lisansını alır isteyen benden ücretsiz demo sürümünü alır.
Zaten lisanslı da alsanız demo da alsanız entegrasyona girdiğinizde pullus paketi tüm dosyaları hemen hemen yamalıyor ve avs sisteminden sadece tema ve admin panel kalıyor sabit geri kalan bütün dosyalarda yamalanma oluyor onun için demo da aynı işi yapıyor lisanslıda karar sizin bu aşamada.
kardeş scripti null layıp satıyomussun gibi yazıyosun??? bu işlem wareze girmiyo mu?