Pullus adlı üyeden alıntı:
demo adres:
xxxxx
350$ isterseniz vermeyebilirsiniz nedeni ise zaten elimde bir demo sürümü var ve entegrasyona girince alt yapısı komple değişiyor avs nin kodlarının çoğu yamalanıyor onun için demo sürüm bile iş görüyor ama lisans almak size kalmış
bana attıgın pm. ben bunu okuyunca 350$ vermene gerek yok. demo var bende onn üzerine benim kodları koyarız. zaten çoğuda yamalanıyor. lisans'a bile gerek yok. bilmiyorum ben mi yannış anlıyorum yoksa senmi başka şeyler demek istiyosun bilmiyorum..
neyse hayırlı satışlar ben görüşlerimi yazdım. uslübunu bozmadan açıklamaya çalıştığın için teşekkürler. bunu r10 da çoğu kişi yapamıyor.. ben düşüncelerimi yadım sen savundun gerisi almak isteyenlerin tercihi..