• 19-12-2015, 15:23:24
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Bique adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açıkcası sizi ilgilendiren bir husus olduğunu düşünmemekle birlikte, yalnızca bir teklif içeriğidir, üye değerlendirir/değerlendirmez, ister/istemez bu sizin hayal dünyanız yada zihniniz'de yarattığınız kurgu ile uzaktan yakından alakalı değildir. Dolayısıyla 6 senelik birikimimiz'den dilediğimiz müşteriye dilediğimiz fiyat ile birlikte teklif sunabiliriz.
    6 senelik bilgimi ? İki kod kopy paste yaparak bilgi toplanamaz. Heleki nette olan bilgileri kopy paste yapacağınız bir işleme 20 lira aşırı fazladır. İş yılda değil iş kafada biter. Nedense bu forumda en eski freebsd işleminde metin2 işlemlerini yapan kişi ben ve berkeyiz birde batu bey var. Neden göremedim sizin bu eşsiz bilgilerinizi forumlarda ?
  • 19-12-2015, 16:12:30
    #11
    NortheasteR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6 senelik bilgimi ? İki kod kopy paste yaparak bilgi toplanamaz. Heleki nette olan bilgileri kopy paste yapacağınız bir işleme 20 lira aşırı fazladır. İş yılda değil iş kafada biter. Nedense bu forumda en eski freebsd işleminde metin2 işlemlerini yapan kişi ben ve berkeyiz birde batu bey var. Neden göremedim sizin bu eşsiz bilgilerinizi forumlarda ?
    Sizinle verdiğiniz hizmet hakkında görüşmek istiyorum, madem eski ve bilgilisiniz sunucularınızda yaşadığım sorunları bana açıklamanız gerekiyor Pentium 4 ile evimde kuracağım sistem bile daha hızlı (bu sorun geçici olarak çözüldü) ama diğer bir sorun müşterilerinize verdiğiniz files boşta bile 800 Mbyte üzerinde ram tüketiyor ve her kullanıcı için 50 Mbyte civarı ekleme yapıyor...

    Bırakın arşiv dosyalarını işlemeyi dizin listeleme komutunda bile 10 saniyeden uzun gecikmeler yaşıyorumdum nasıl bir tecrübe sunucuları bu kadar ağırlaştıracak bir yönetim tekniğine sürükleyebilir?
  • 19-12-2015, 20:46:16
    #12
    EldemTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beyefendi, Ben de konunun uzmanı olarak diyorum ki bu kadar basit bir işlem için ücret istemek anlamsız geldiğinden bu işlemin ücretsiz yapılabileceğini yani konuya ve sizin bakış açınıza göre araştırılan fiyatlar içerisine 0 TL yazılabileceğini söylüyorum!

    İstediğiniz yere şikayet edin eğer doğruları konuşup bilgileri paylaşmak suç olduysa ben suçumun karşısında cezamı çekmeye razıyım! Çünkü; Bilgi paylaştıkça çoğalır ve bilgi olmadan yapabileceğiniz ticaret olmaz!

    Saygılarımla, iyi günler...
    NortheasteR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6 senelik bilgimi ? İki kod kopy paste yaparak bilgi toplanamaz. Heleki nette olan bilgileri kopy paste yapacağınız bir işleme 20 lira aşırı fazladır. İş yılda değil iş kafada biter. Nedense bu forumda en eski freebsd işleminde metin2 işlemlerini yapan kişi ben ve berkeyiz birde batu bey var. Neden göremedim sizin bu eşsiz bilgilerinizi forumlarda ?
    Bu işin türkiye'de ilklerini getiren, geliştiren ve bir dönem sektörün en üst'ü daima bizdik. Şans Hosting, Denizli Hosting isimlerimizle yıllardır siz çocuklar'a metin2 pvp hizmet'i sağladık, lakin 2013 sonundan itibaren sadece sunucu optimizasyon ve sunucu kiralama hizmetlerine yönelik çalışmalar sunmaktayız.
    Dolayısıyla gerek forumda, gerekse takıldığınız turkmmo forumunda bizim yıllardır bu sektörde olduğumuzu görebilirsiniz. Ayriyeten bilgi ve birikim emektir, emek ise paradır. Her hangi bir iş yada her hangi bir teklifimiz için fiyatın uygun yada fazla olmasının değerlendirilmesini biz ve müşterimiz'e bırakın isterseniz.
  • 19-12-2015, 23:51:49
    #13
    Bique adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu işin türkiye'de ilklerini getiren, geliştiren ve bir dönem sektörün en üst'ü daima bizdik. Şans Hosting, Denizli Hosting isimlerimizle yıllardır siz çocuklar'a metin2 pvp hizmet'i sağladık, lakin 2013 sonundan itibaren sadece sunucu optimizasyon ve sunucu kiralama hizmetlerine yönelik çalışmalar sunmaktayız.
    Dolayısıyla gerek forumda, gerekse takıldığınız turkmmo forumunda bizim yıllardır bu sektörde olduğumuzu görebilirsiniz. Ayriyeten bilgi ve birikim emektir, emek ise paradır. Her hangi bir iş yada her hangi bir teklifimiz için fiyatın uygun yada fazla olmasının değerlendirilmesini biz ve müşterimiz'e bırakın isterseniz.
    Ben hiç bir zaman siz ve/veya sizin gibi firmalardan/şahıslardan hizmet almadığım gibi çocuk değilim ve bunu şahsıma hakaret olarak görüyor ilgili yerlere şikayette bulunacağım. Çünkü; ben size hiç bir şekilde hakaret etmedim küçük düşürmeye çalışmadım sadece yaptığınızın yanlış olduğu konusunda sizi ve piyasa konusunda konu sahibini bilgilendirmeye çalıştım. Ancak çocuk diyerek beni küçümseyen bir hitap şeklinde
    bulunmanın yanı sıra benim bu sektörde ki faaliyetlerim hakkında belki de hiç bir bilginiz olmadan küçümsemeye çalıştığınızı görüyorum.

    Ben bu piyasada hiç bir zaman en önlerde, göz önünde olmaya çalışmadım gösteriş yapmadım, kendi dostlarımla onların sunucularına yenilikler getirdim ve son 2-3 yıldır tamamen FreeBSD & MySQL üzerine çalışıyor olup 1'i veri merkezi olmak üzere 3 firmayla aktif olarak bu sistemlerin sorunlarını çözüme ulaştırmak için destek rolü üstleniyorum. Bu işlemler için de 2015'e kadar hiç bir ücret talep etmedim.

    Konuyu daha fazla uzatmak yada baltalamak gibi niyetim yok, sizinle de tartışmıyorum yetkililere iletirim işlem yapılması gerekiyorsa yaparlar bu noktadan sonra kararı onlara bırakıyorum...

    Kolay gelsin.
  • 20-12-2015, 05:43:30
    #14
    Bique adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu işin türkiye'de ilklerini getiren, geliştiren ve bir dönem sektörün en üst'ü daima bizdik. Şans Hosting, Denizli Hosting isimlerimizle yıllardır siz çocuklar'a metin2 pvp hizmet'i sağladık, lakin 2013 sonundan itibaren sadece sunucu optimizasyon ve sunucu kiralama hizmetlerine yönelik çalışmalar sunmaktayız.
    Dolayısıyla gerek forumda, gerekse takıldığınız turkmmo forumunda bizim yıllardır bu sektörde olduğumuzu görebilirsiniz. Ayriyeten bilgi ve birikim emektir, emek ise paradır. Her hangi bir iş yada her hangi bir teklifimiz için fiyatın uygun yada fazla olmasının değerlendirilmesini biz ve müşterimiz'e bırakın isterseniz.
    Şu aşırı gelen egonuzu farklı bir yerde tatmin etmenizi öneriyorum "siz çocuklar'a" cümlesinde bana burada ego tatmin edecek kelimeler kullandığınızı görüyorum Burada herkesin dediği sadece bu işlem için bu kadar fiyatın yüksek olduğu ve bu kadar basit bir işlem için ücret talep edilmesi doğru olmadığını bildiriyor ancak burada gerek burada ki şahısları küçük düşürme yönelik ayrıca "En eski biziz" Gibi bir gösteriş sunulduğundan dolayı ben bu kurduğunuz cümlelerin aynısını size iade ediyorum Ayrıca burada bu konuyu okuyan üyelerin ve dışarıdan gözlemleyen saygı değer türk halkını da burada nasıl bir karketer ve egoya sahip olduğunuzu gösterdiğiniz için teşekkürlerimi sunuyorum. Daha fazla bu görüşme uzamasa iyi olur çünkü sizin değersiz cümleleriniz benim canımı şahsen sıkıyor.

    Ayrıca Bende dahil olmak üzere konudaki 3 üyeyi küçük düşürdüğünüzden dolayı konuyu bildirmek zorundayım.

    iyi forumlar dilerim.
  • 20-12-2015, 15:26:58
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Bique adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu işin türkiye'de ilklerini getiren, geliştiren ve bir dönem sektörün en üst'ü daima bizdik. Şans Hosting, Denizli Hosting isimlerimizle yıllardır siz çocuklar'a metin2 pvp hizmet'i sağladık, lakin 2013 sonundan itibaren sadece sunucu optimizasyon ve sunucu kiralama hizmetlerine yönelik çalışmalar sunmaktayız.
    Dolayısıyla gerek forumda, gerekse takıldığınız turkmmo forumunda bizim yıllardır bu sektörde olduğumuzu görebilirsiniz. Ayriyeten bilgi ve birikim emektir, emek ise paradır. Her hangi bir iş yada her hangi bir teklifimiz için fiyatın uygun yada fazla olmasının değerlendirilmesini biz ve müşterimiz'e bırakın isterseniz.
    Türkiyeye ilk getirenmi dedi biri ? Hay maşallah. Ne ilkiymiş bu . Yoksa metin2 yi sizmi yaptınız Nasıl bir egodur anlamadım.Bilgi birikim aslında en büyük güçtür. Böyle büyük güce sahip olursan paran da olur. Sen bence forumda egonu tatmin etmeye gelmişsin. 2 farklı hosting adı söylüyorsun. Üstüne imzandada bir hosting sitesi ekli. Nasıl birşeysin anlamadım. Mazide yaşamamaya gayret et. Asosyalliğin belirtileri bu ego. Sana bir dost tavsiyesi. Bilgisayarı kapat ve dışarı çık. Sonra derin bir nefes çek huzura gel. Ego felan kalmaz sayın ilklerin öncüsü arkadaş. Konuyu bildirdim bende.
  • 22-12-2015, 06:35:49
    #16
    Kavgaya, kargaşaya, dargınlığa, kalp kırmaya mahal yok.
    Ben bugüne kadar "peki" dediği için bir şey kaybeden insan görmedim, bu kadar büyütmeye gerek görmüyorum bu hususu.

    Sadece tek takıldığım nokta; ben bile "en eski benim!" diye ahkam kesemezken, neden bunu bu kadar önemsediniz? onu anlayamadım.
    Yaptığımız iş sinema sektörü değil, bizlerde Yeşilçam oyuncuları değiliz, yaşam boyu onur ödülü almak için, yanlış sektör seçmişsiniz.

    Kimin en eski olduğu değil, kimin ne iş yaptığı, kimin kalıcı olduğu önemlidir, her sektör için.
    Basit şeyler için atışmaya lüzum yok, birbirinizi sevemiyorsanız bırakın dağınık kalsın, kalp kırmayın.
  • 22-12-2015, 07:48:30
    #17
    merhaba arkadaşlar boşa tartışmışsınız metin2 sektoru en dolaşık sektörlerden birisi, konu sahibi arkadaşa şunu demeyi istedim kardeşim sen bu işin ilerisini düşüyorsan herkese ftp ni verme bedavada iş yaptırma git paranla yaptır en iyisini yaptır. ben metin2 sektorunde 100 kişi ile şçalıştıysam %90 fos çıktı, sen burada üçretsiz iş yaptırsın yarın bişi olur bu kişiye yaptırdıydım diyemezssin en azından ücretli yaptır parasıyla yaptırdım en iyi kişiye yaptırdım böle böle oldu dersin. belki yanlış anlayanlar çıkabilir ama bu benim görüşüm.