6 senelik bilgimi ? İki kod kopy paste yaparak bilgi toplanamaz. Heleki nette olan bilgileri kopy paste yapacağınız bir işleme 20 lira aşırı fazladır. İş yılda değil iş kafada biter. Nedense bu forumda en eski freebsd işleminde metin2 işlemlerini yapan kişi ben ve berkeyiz birde batu bey var. Neden göremedim sizin bu eşsiz bilgilerinizi forumlarda ?
Sizinle verdiğiniz hizmet hakkında görüşmek istiyorum, madem eski ve bilgilisiniz sunucularınızda yaşadığım sorunları bana açıklamanız gerekiyor Pentium 4 ile evimde kuracağım sistem bile daha hızlı (bu sorun geçici olarak çözüldü) ama diğer bir sorun müşterilerinize verdiğiniz files boşta bile 800 Mbyte üzerinde ram tüketiyor ve her kullanıcı için 50 Mbyte civarı ekleme yapıyor...
Bırakın arşiv dosyalarını işlemeyi dizin listeleme komutunda bile 10 saniyeden uzun gecikmeler yaşıyorumdum nasıl bir tecrübe sunucuları bu kadar ağırlaştıracak bir yönetim tekniğine sürükleyebilir?