• 17-12-2015, 00:15:33
    #1
    Metin2 mysql ve kurulum istiyorum. Orta düzeyde files ve 40k tercihimdir.
    Fiyat araştırıyorum, iletişim için skype: emrk55
  • 17-12-2015, 00:24:56
    #2
    Selamlar, sadece mysql ve port kurulumu isterseniz, 20 TL'ye yapılandırabiliriz,
    Skype : denizlihost
  • 18-12-2015, 13:17:08
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar,

    Skypeden istek gönderildi.


    http://www.buyukhosting.com

  • 18-12-2015, 16:11:04
    #4
    Sted adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Metin2 mysql ve kurulum istiyorum. Orta düzeyde files ve 40k tercihimdir.
    Fiyat araştırıyorum, iletişim için skype: emrk55
    echo 'fsck_y_enable="YES"' >> /etc/rc.conf
    portsnap fetch extract
    cd /usr/ports/databases/mysql55-client && make install clean
    cd /usr/ports/databases/mysql55-server && make install clean
    echo 'mysql_enable="YES"' >> /etc/rc.conf

    bunu ssh yapıştır gelen mavi ekrandaki ayarlardan enter de geç sürekli mysql 5.5 kurulumu gerçeklemiş olacaktır

    Aşağıdakide 5.6 içindir

    cd /usr/ports/databases/mysql56-client && make install clean
    cd /usr/ports/databases/mysql56-server && make install clean

    Bique adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar, sadece mysql ve port kurulumu isterseniz, 20 TL'ye yapılandırabiliriz,
    Skype : denizlihost

    bu kadar basit işlem için 20 TL çok fazla değil mi ?
  • 18-12-2015, 19:51:23
    #5
    byberke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    echo 'fsck_y_enable="YES"' >> /etc/rc.conf
    portsnap fetch extract
    cd /usr/ports/databases/mysql55-client && make install clean
    cd /usr/ports/databases/mysql55-server && make install clean
    echo 'mysql_enable="YES"' >> /etc/rc.conf

    bunu ssh yapıştır gelen mavi ekrandaki ayarlardan enter de geç sürekli mysql 5.5 kurulumu gerçeklemiş olacaktır

    Aşağıdakide 5.6 içindir

    cd /usr/ports/databases/mysql56-client && make install clean
    cd /usr/ports/databases/mysql56-server && make install clean




    bu kadar basit işlem için 20 TL çok fazla değil mi ?
    Açıkcası sizi ilgilendiren bir husus olduğunu düşünmemekle birlikte, yalnızca bir teklif içeriğidir, üye değerlendirir/değerlendirmez, ister/istemez bu sizin hayal dünyanız yada zihniniz'de yarattığınız kurgu ile uzaktan yakından alakalı değildir. Dolayısıyla 6 senelik birikimimiz'den dilediğimiz müşteriye dilediğimiz fiyat ile birlikte teklif sunabiliriz.
  • 18-12-2015, 20:34:01
    #6
    Bique adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açıkcası sizi ilgilendiren bir husus olduğunu düşünmemekle birlikte, yalnızca bir teklif içeriğidir, üye değerlendirir/değerlendirmez, ister/istemez bu sizin hayal dünyanız yada zihniniz'de yarattığınız kurgu ile uzaktan yakından alakalı değildir. Dolayısıyla 6 senelik birikimimiz'den dilediğimiz müşteriye dilediğimiz fiyat ile birlikte teklif sunabiliriz.
    Bu kadar basit bir işlemlerde ücret talep etme yerine biraz insanlara yardımcı olma yönde hareket edilirse daha iyi olabilir zor yada uzun sürecek işlemlerde bir ücret talep edilirse o zaman hem sen mutlu olursun hem karşı taraf mutlu olur tabi ki verdiğin teklif beni ilgilendirmiyor ama basit bir işlem için 20 TL talep edilmesi komik geldi şahsen bunu benim yaptığım gibi konuya paylaşırsa hem r10 kazanır hem diğer insanlar kazanır hemde bir iyilik yapmış olursunuz.

    daha fazla açıklama yapmama gerek yok allah gözünüzü doyursun.
  • 18-12-2015, 21:25:37
    #7
    Sted adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Metin2 mysql ve kurulum istiyorum. Orta düzeyde files ve 40k tercihimdir.
    Fiyat araştırıyorum, iletişim için skype: emrk55
    Kullandığınız işletim sistemine bağlı olarak kolay kurulum seçenekleri mevcuttur.
    Redhat Package Manager kullanan sistemler (RHEL based: CentOS, CloudLinux, Fedora vb.):
    yum install -y mysql*
    Advanced Packaging Tool kullanan sistemler (Debian based: Ubuntu vb.):
    apt-get install -y mysql*
    Package kullanan sistemler (BSD based: FreeBSD, DragonFly vb.):
    pkg install -y mysql55-server
    FreeBSD 10.0 ve üzeri için geçerlidir alt sürümlerinde PKG sistemi düzgün çalışmamaktadır düzenleme için kaynak kod paketlerinden build yapılmaktadır...



    Bique adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar, sadece mysql ve port kurulumu isterseniz, 20 TL'ye yapılandırabiliriz,
    Skype : denizlihost
    Bu konuda sağlam referansları (Firma & Şahıs) olan bir uzman olarak sunucu hızına bağlı olarak 2 ile 5 dakika gibi kısa süren yazılım kurulumuna 20 TL fiyat vermek ne demek iyi düşünün lütfen.

    Ben böyle bir fiyat vereceğim zaman; Yazılımların kurulumuna ek olarak optimizasyon ve ek olarak yüklenen dosyalarda bulunabilecek hataları & hata oluşturabilecek komutları yeniden yapılandırıp sorunsuz bir sistem teslim ediyorum.


    byberke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kadar basit bir işlemlerde ücret talep etme yerine biraz insanlara yardımcı olma yönde hareket edilirse daha iyi olabilir zor yada uzun sürecek işlemlerde bir ücret talep edilirse o zaman hem sen mutlu olursun hem karşı taraf mutlu olur tabi ki verdiğin teklif beni ilgilendirmiyor ama basit bir işlem için 20 TL talep edilmesi komik geldi şahsen bunu benim yaptığım gibi konuya paylaşırsa hem r10 kazanır hem diğer insanlar kazanır hemde bir iyilik yapmış olursunuz.

    daha fazla açıklama yapmama gerek yok allah gözünüzü doyursun.
    Aynen katılıyorum...
  • 18-12-2015, 21:41:32
    #8
    EldemTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullandığınız işletim sistemine bağlı olarak kolay kurulum seçenekleri mevcuttur.
    Redhat Package Manager kullanan sistemler (RHEL based: CentOS, CloudLinux, Fedora vb.):
    yum install -y mysql*
    Advanced Packaging Tool kullanan sistemler (Debian based: Ubuntu vb.):
    apt-get install -y mysql*
    Package kullanan sistemler (BSD based: FreeBSD, DragonFly vb.):
    pkg install -y mysql55-server
    FreeBSD 10.0 ve üzeri için geçerlidir alt sürümlerinde PKG sistemi düzgün çalışmamaktadır düzenleme için kaynak kod paketlerinden build yapılmaktadır...





    Bu konuda sağlam referansları (Firma & Şahıs) olan bir uzman olarak sunucu hızına bağlı olarak 2 ile 5 dakika gibi kısa süren yazılım kurulumuna 20 TL fiyat vermek ne demek iyi düşünün lütfen.

    Ben böyle bir fiyat vereceğim zaman; Yazılımların kurulumuna ek olarak optimizasyon ve ek olarak yüklenen dosyalarda bulunabilecek hataları & hata oluşturabilecek komutları yeniden yapılandırıp sorunsuz bir sistem teslim ediyorum.




    Aynen katılıyorum...
    Bulunduğunuz kategori Oyun Sunucusu olarak tabir ediliyor, ücretsiz bir bilgi talebi yada teklif istenilmediğine dair bir mesaj konu içerisinde yer almıyor ve buna ek olarak müşteri fiyat araştırması yaptığını dile getirmiş, dolayısıyla dile getirdiğiniz şeyler tamamıyla hayal dünyanızda ve kurgunuza yönelik gerçekleştirdiğiniz küçücük ufacık düş kırıklıkları, r10 bilgi paylaşım olduğu kadarıyla bir ticaret forumudur. Dolayısıyla tüm bunları göz önünde bulundurursak mesajlarınızın ne derece gereksiz olduğunu idrak edebileceksinizdir. Konu ile teklifimize yönelik mesaj gönderimine devam edilmesi halinde, ilgili mercilere şikayetimiz gerçekleşecektir.
    Iyi forumlar.
  • 19-12-2015, 15:03:45
    #9
    Bique adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bulunduğunuz kategori Oyun Sunucusu olarak tabir ediliyor, ücretsiz bir bilgi talebi yada teklif istenilmediğine dair bir mesaj konu içerisinde yer almıyor ve buna ek olarak müşteri fiyat araştırması yaptığını dile getirmiş, dolayısıyla dile getirdiğiniz şeyler tamamıyla hayal dünyanızda ve kurgunuza yönelik gerçekleştirdiğiniz küçücük ufacık düş kırıklıkları, r10 bilgi paylaşım olduğu kadarıyla bir ticaret forumudur. Dolayısıyla tüm bunları göz önünde bulundurursak mesajlarınızın ne derece gereksiz olduğunu idrak edebileceksinizdir. Konu ile teklifimize yönelik mesaj gönderimine devam edilmesi halinde, ilgili mercilere şikayetimiz gerçekleşecektir.
    Iyi forumlar.
    Beyefendi, Ben de konunun uzmanı olarak diyorum ki bu kadar basit bir işlem için ücret istemek anlamsız geldiğinden bu işlemin ücretsiz yapılabileceğini yani konuya ve sizin bakış açınıza göre araştırılan fiyatlar içerisine 0 TL yazılabileceğini söylüyorum!

    İstediğiniz yere şikayet edin eğer doğruları konuşup bilgileri paylaşmak suç olduysa ben suçumun karşısında cezamı çekmeye razıyım! Çünkü; Bilgi paylaştıkça çoğalır ve bilgi olmadan yapabileceğiniz ticaret olmaz!

    Saygılarımla, iyi günler...