Metin2 mysql ve kurulum istiyorum. Orta düzeyde files ve 40k tercihimdir.
Fiyat araştırıyorum, iletişim için skype: emrk55
Metin2 Mysql K
16
●1.276
- 18-12-2015, 13:17:08Üyeliği durduruldu
- 18-12-2015, 16:11:04echo 'fsck_y_enable="YES"' >> /etc/rc.confSted adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
portsnap fetch extract
cd /usr/ports/databases/mysql55-client && make install clean
cd /usr/ports/databases/mysql55-server && make install clean
echo 'mysql_enable="YES"' >> /etc/rc.conf
bunu ssh yapıştır gelen mavi ekrandaki ayarlardan enter de geç sürekli mysql 5.5 kurulumu gerçeklemiş olacaktır
Aşağıdakide 5.6 içindir
cd /usr/ports/databases/mysql56-client && make install clean
cd /usr/ports/databases/mysql56-server && make install clean
Bique adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu kadar basit işlem için 20 TL çok fazla değil mi ? - 18-12-2015, 19:51:23Açıkcası sizi ilgilendiren bir husus olduğunu düşünmemekle birlikte, yalnızca bir teklif içeriğidir, üye değerlendirir/değerlendirmez, ister/istemez bu sizin hayal dünyanız yada zihniniz'de yarattığınız kurgu ile uzaktan yakından alakalı değildir. Dolayısıyla 6 senelik birikimimiz'den dilediğimiz müşteriye dilediğimiz fiyat ile birlikte teklif sunabiliriz.byberke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-12-2015, 20:34:01Bu kadar basit bir işlemlerde ücret talep etme yerine biraz insanlara yardımcı olma yönde hareket edilirse daha iyi olabilir zor yada uzun sürecek işlemlerde bir ücret talep edilirse o zaman hem sen mutlu olursun hem karşı taraf mutlu olur tabi ki verdiğin teklif beni ilgilendirmiyor ama basit bir işlem için 20 TL talep edilmesi komik geldi şahsen bunu benim yaptığım gibi konuya paylaşırsa hem r10 kazanır hem diğer insanlar kazanır hemde bir iyilik yapmış olursunuz.Bique adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
daha fazla açıklama yapmama gerek yok allah gözünüzü doyursun. - 18-12-2015, 21:25:37Kullandığınız işletim sistemine bağlı olarak kolay kurulum seçenekleri mevcuttur.Sted adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu konuda sağlam referansları (Firma & Şahıs) olan bir uzman olarak sunucu hızına bağlı olarak 2 ile 5 dakika gibi kısa süren yazılım kurulumuna 20 TL fiyat vermek ne demek iyi düşünün lütfen.Bique adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben böyle bir fiyat vereceğim zaman; Yazılımların kurulumuna ek olarak optimizasyon ve ek olarak yüklenen dosyalarda bulunabilecek hataları & hata oluşturabilecek komutları yeniden yapılandırıp sorunsuz bir sistem teslim ediyorum.
Aynen katılıyorum...byberke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 18-12-2015, 21:41:32Bulunduğunuz kategori Oyun Sunucusu olarak tabir ediliyor, ücretsiz bir bilgi talebi yada teklif istenilmediğine dair bir mesaj konu içerisinde yer almıyor ve buna ek olarak müşteri fiyat araştırması yaptığını dile getirmiş, dolayısıyla dile getirdiğiniz şeyler tamamıyla hayal dünyanızda ve kurgunuza yönelik gerçekleştirdiğiniz küçücük ufacık düş kırıklıkları, r10 bilgi paylaşım olduğu kadarıyla bir ticaret forumudur. Dolayısıyla tüm bunları göz önünde bulundurursak mesajlarınızın ne derece gereksiz olduğunu idrak edebileceksinizdir. Konu ile teklifimize yönelik mesaj gönderimine devam edilmesi halinde, ilgili mercilere şikayetimiz gerçekleşecektir.EldemTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Iyi forumlar. - 19-12-2015, 15:03:45Beyefendi, Ben de konunun uzmanı olarak diyorum ki bu kadar basit bir işlem için ücret istemek anlamsız geldiğinden bu işlemin ücretsiz yapılabileceğini yani konuya ve sizin bakış açınıza göre araştırılan fiyatlar içerisine 0 TL yazılabileceğini söylüyorum!Bique adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İstediğiniz yere şikayet edin eğer doğruları konuşup bilgileri paylaşmak suç olduysa ben suçumun karşısında cezamı çekmeye razıyım! Çünkü; Bilgi paylaştıkça çoğalır ve bilgi olmadan yapabileceğiniz ticaret olmaz!
Saygılarımla, iyi günler...