Açıkcası sizi ilgilendiren bir husus olduğunu düşünmemekle birlikte, yalnızca bir teklif içeriğidir, üye değerlendirir/değerlendirmez, ister/istemez bu sizin hayal dünyanız yada zihniniz'de yarattığınız kurgu ile uzaktan yakından alakalı değildir. Dolayısıyla 6 senelik birikimimiz'den dilediğimiz müşteriye dilediğimiz fiyat ile birlikte teklif sunabiliriz.
Bu kadar basit bir işlemlerde ücret talep etme yerine biraz insanlara yardımcı olma yönde hareket edilirse daha iyi olabilir zor yada uzun sürecek işlemlerde bir ücret talep edilirse o zaman hem sen mutlu olursun hem karşı taraf mutlu olur tabi ki verdiğin teklif beni ilgilendirmiyor ama basit bir işlem için 20 TL talep edilmesi komik geldi şahsen bunu benim yaptığım gibi konuya paylaşırsa hem r10 kazanır hem diğer insanlar kazanır hemde bir iyilik yapmış olursunuz.
daha fazla açıklama yapmama gerek yok allah gözünüzü doyursun.