Bique adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bulunduğunuz kategori Oyun Sunucusu olarak tabir ediliyor, ücretsiz bir bilgi talebi yada teklif istenilmediğine dair bir mesaj konu içerisinde yer almıyor ve buna ek olarak müşteri fiyat araştırması yaptığını dile getirmiş, dolayısıyla dile getirdiğiniz şeyler tamamıyla hayal dünyanızda ve kurgunuza yönelik gerçekleştirdiğiniz küçücük ufacık düş kırıklıkları, r10 bilgi paylaşım olduğu kadarıyla bir ticaret forumudur. Dolayısıyla tüm bunları göz önünde bulundurursak mesajlarınızın ne derece gereksiz olduğunu idrak edebileceksinizdir. Konu ile teklifimize yönelik mesaj gönderimine devam edilmesi halinde, ilgili mercilere şikayetimiz gerçekleşecektir.
Iyi forumlar.
Beyefendi, Ben de konunun uzmanı olarak diyorum ki bu kadar basit bir işlem için ücret istemek anlamsız geldiğinden bu işlemin ücretsiz yapılabileceğini yani konuya ve sizin bakış açınıza göre araştırılan fiyatlar içerisine 0 TL yazılabileceğini söylüyorum!

İstediğiniz yere şikayet edin eğer doğruları konuşup bilgileri paylaşmak suç olduysa ben suçumun karşısında cezamı çekmeye razıyım! Çünkü; Bilgi paylaştıkça çoğalır ve bilgi olmadan yapabileceğiniz ticaret olmaz!

Saygılarımla, iyi günler...