Kavgaya, kargaşaya, dargınlığa, kalp kırmaya mahal yok.
Ben bugüne kadar "peki" dediği için bir şey kaybeden insan görmedim, bu kadar büyütmeye gerek görmüyorum bu hususu.

Sadece tek takıldığım nokta; ben bile "en eski benim!" diye ahkam kesemezken, neden bunu bu kadar önemsediniz? onu anlayamadım.
Yaptığımız iş sinema sektörü değil, bizlerde Yeşilçam oyuncuları değiliz, yaşam boyu onur ödülü almak için, yanlış sektör seçmişsiniz.

Kimin en eski olduğu değil, kimin ne iş yaptığı, kimin kalıcı olduğu önemlidir, her sektör için.
Basit şeyler için atışmaya lüzum yok, birbirinizi sevemiyorsanız bırakın dağınık kalsın, kalp kırmayın.