• 06-06-2010, 17:30:53
    Üyeliği durduruldu
    En sonki durum(Geç girdim ):


    Şoku alan şov yapıyor. Girmediğimden beri bir değişiklik yok.
  • 06-06-2010, 18:02:49
    Lockam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Windows 7 ve laptop kullanıyorum. Hititajansın verdiği linkten herhangi bir sorun yaşamadım. Bu arada yok mu gelen girdim kimsecikler yok
    Benim ekran çözünürlüğü 1366x768. dolayısıyla half life oynarken sağdan soldan üstten taşma yapıyor. halflifeta böyle bir ekran ayarı yok. onu nasıl düzeltebilirim?
  • 06-06-2010, 18:05:43
    sunucuoptimizasyon.com
    DoktorTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim ekran çözünürlüğü 1366x768. dolayısıyla half life oynarken sağdan soldan üstten taşma yapıyor. halflifeta böyle bir ekran ayarı yok. onu nasıl düzeltebilirim?
    Configuration > Video > Video mode kısmından çözünürlüğü değiştirebilirsin.
  • 06-06-2010, 18:08:26
    Orada 1366x768 yok. half-life'ın configürasyon dosyalarından filan yapılamaz mı?
  • 06-06-2010, 18:15:18
    sunucuoptimizasyon.com
    DoktorTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Orada 1366x768 yok. half-life'ın configürasyon dosyalarından filan yapılamaz mı?
    Render türünü değiştir, 3d3 yada software yap çıkması gerek.
  • 06-06-2010, 19:23:12
    Üçünde de çıkmadı benim ekran çözünürlüğü.
    PC'ninkini mecburen 1024x768 yaptım , kenarları siyah siyah oynadım.
  • 06-06-2010, 22:24:11
    varmı gelen dalıyorum ben
  • 07-06-2010, 00:24:03
    tesekkurler emegi gecen arkadaslara.
    uzun zaman olmustu oynamayali.

    bu hile durumuna bi cozum de bulunsa harika olucak
  • 07-06-2010, 00:24:38
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Giren olursa yazsın girelim.