Konu
bitti
06-06-2010, 18:05:43
#1272
Elazığlı168
sunucuoptimizasyon.com
DoktorTR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Benim ekran çözünürlüğü 1366x768. dolayısıyla half life oynarken sağdan soldan üstten taşma yapıyor. halflifeta böyle bir ekran ayarı yok. onu nasıl düzeltebilirim?
Configuration > Video > Video mode kısmından çözünürlüğü değiştirebilirsin.