DoktorTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim ekran çözünürlüğü 1366x768. dolayısıyla half life oynarken sağdan soldan üstten taşma yapıyor. halflifeta böyle bir ekran ayarı yok. onu nasıl düzeltebilirim?
Configuration > Video > Video mode kısmından çözünürlüğü değiştirebilirsin.