bitti
1.595
●66.261
- 06-06-2010, 12:08:41Eposta Aktivasyonu GerekmekteSubtransit mapını açsanız tam süper olacak
- 06-06-2010, 14:45:36gelen var mı arkadaşlar? hazır boş vakit varken azcık eğlenelim
- 06-06-2010, 14:59:40Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Windows 7 ve laptop kullanıyorum. Hititajansın verdiği linkten herhangi bir sorun yaşamadım. Bu arada yok mu gelen girdim kimsecikler yokDoktorTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-06-2010, 15:09:34Madak sen botmusun nesin anlamadım, çatır çatır öldürüyosun.ByMaDaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-06-2010, 15:09:40Üyeliği durdurulduhl manyaklıkk yaptı attı beni giremiyorum şuanByMaDaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle