• 06-06-2010, 12:08:41
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Subtransit mapını açsanız tam süper olacak
  • 06-06-2010, 14:45:36
    gelen var mı arkadaşlar? hazır boş vakit varken azcık eğlenelim
  • 06-06-2010, 14:57:44
    Windows7'de half-life'ı düzgün çalıştıramadım bir türlü. bana indirmem için sağlam kurulum linki verebilir misiniz? konfigürasyon ayarı da yapamıyorum laptopta.
  • 06-06-2010, 14:59:40
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    DoktorTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Windows7'de half-life'ı düzgün çalıştıramadım bir türlü. bana indirmem için sağlam kurulum linki verebilir misiniz? konfigürasyon ayarı da yapamıyorum laptopta.
    Windows 7 ve laptop kullanıyorum. Hititajansın verdiği linkten herhangi bir sorun yaşamadım. Bu arada yok mu gelen girdim kimsecikler yok
  • 06-06-2010, 15:02:54
    Üyeliği durduruldu
    geliyorum hadi
  • 06-06-2010, 15:07:42
    LeFleur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geliyorum hadi
    Müdür niye çıktın
  • 06-06-2010, 15:09:34
    ByMaDaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Müdür niye çıktın
    Madak sen botmusun nesin anlamadım, çatır çatır öldürüyosun.
  • 06-06-2010, 15:09:40
    Üyeliği durduruldu
    ByMaDaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Müdür niye çıktın
    hl manyaklıkk yaptı attı beni giremiyorum şuan
  • 06-06-2010, 15:11:00
    geliyorum ben de giren çıkmasın server boşsa