Windows 7 ve laptop kullanıyorum. Hititajansın verdiği linkten herhangi bir sorun yaşamadım. Bu arada yok mu gelen girdim kimsecikler yok
Benim ekran çözünürlüğü 1366x768. dolayısıyla half life oynarken sağdan soldan üstten taşma yapıyor. halflifeta böyle bir ekran ayarı yok. onu nasıl düzeltebilirim?
Benim ekran çözünürlüğü 1366x768. dolayısıyla half life oynarken sağdan soldan üstten taşma yapıyor. halflifeta böyle bir ekran ayarı yok. onu nasıl düzeltebilirim?
Configuration > Video > Video mode kısmından çözünürlüğü değiştirebilirsin.