Konu
bitti
06-06-2010, 18:15:18
#1274
Elazığlı168
sunucuoptimizasyon.com
DoktorTR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Orada 1366x768 yok. half-life'ın configürasyon dosyalarından filan yapılamaz mı?
Render türünü değiştir, 3d3 yada software yap çıkması gerek.