• 07-06-2010, 14:46:34
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Girdim kimsecikler yok. Yok mu gelen
  • 07-06-2010, 14:47:26
    Dün akşam girmiştim laptop'da oynanmiyordu yav gelen geçen vuruyordu
  • 07-06-2010, 15:31:08
    bölüm de değişti güzel oldu
  • 07-06-2010, 15:37:23
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Benim oyun kafayı yedi bişey yazıyorum 5 dk sonra geliyo bi silah alıyorum direk elime geliyo ama aim farklı 5 dk sonra sağda o silahın resmi çıkıyo

  • 07-06-2010, 15:44:38
    Oyunda lag var.
  • 07-06-2010, 15:46:09
    sunucuoptimizasyon.com
    Lag var ve harita büyük birbirimizi bulana kadar 10 dakika geçiyor zaten, aksiyon falan olmuyor.
  • 07-06-2010, 15:48:15
    Lag ne oluyo
  • 07-06-2010, 15:48:58


    evet takılma var çok kötü bir rakamda takıldım adam vuruyom aynı sayıyı yazıyor
  • 07-06-2010, 15:54:57
    Üyeliği durduruldu
    Harita tekrar Cross Fire oldu. Herkes girsin.