• 07-06-2010, 21:42:04
    counter strike daki gibi sadece belirli silahlari verme olayi falan yokmu

    levye favorimdirde
  • 07-06-2010, 21:43:03
    sunucuoptimizasyon.com
    webemre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    counter strike daki gibi sadece belirli silahlari verme olayi falan yokmu

    levye favorimdirde
    Baş hileciler bill, eL, Loi nin işine gelmez
  • 07-06-2010, 21:46:25
    eskisi gibi tadı kalmadı.
  • 07-06-2010, 21:57:05
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Baş hileciler bill, eL, Loi nin işine gelmez
    elazigli senn tadina baktim bi kac sefer. hatirliyosundur umarim
  • 07-06-2010, 21:58:25
    sunucuoptimizasyon.com
    webemre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    elazigli senn tadina baktim bi kac sefer. hatirliyosundur umarim
    Yav aranızda en çok ortaya çıkan benim, kaçın duvarların arkasına hep
  • 07-06-2010, 21:59:14
    Üyeliği durduruldu
    Hadi millet toplansında girelim oyuna.

    Edit

    Oyuna giremedim çünkü İnternet Games'e basınca oyun donuyor. sebebi nedir acaba? Daha önceden olmuyordu.
  • 07-06-2010, 22:04:43
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lag var ve harita büyük birbirimizi bulana kadar 10 dakika geçiyor zaten, aksiyon falan olmuyor.
    Loi ile aynı yerdeniz üstad. Aynı ofis içinden oynuyoruz. Hile kullanmıyoruz malesef. Makinalarımızda hile tarzı programlar yok.
  • 07-06-2010, 22:09:02
    sunucuoptimizasyon.com
    Serdar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Loi ile aynı yerdeniz üstad. Aynı ofis içinden oynuyoruz. Hile kullanmıyoruz malesef. Makinalarımızda hile tarzı programlar yok.
    Sen kefilsen problem yok Daha önce hile yaptığı için sunucudan banlandığı konuşuluyordu ona istinaden söyledim.
  • 07-06-2010, 22:09:03
    Üyeliği durduruldu
    Oyuna giremedim biri yardım etsin.

    İnternet Games'e tıklayınca donuyor oyun.