Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Lag var ve harita büyük birbirimizi bulana kadar 10 dakika geçiyor zaten, aksiyon falan olmuyor.
Loi ile aynı yerdeniz üstad. Aynı ofis içinden oynuyoruz. Hile kullanmıyoruz malesef. Makinalarımızda hile tarzı programlar yok.