Konu
bitti
07-06-2010, 22:09:02
#1295
Elazığlı168
sunucuoptimizasyon.com
Serdar adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Loi ile aynı yerdeniz üstad. Aynı ofis içinden oynuyoruz. Hile kullanmıyoruz malesef.
Makinalarımızda hile tarzı programlar yok.
Sen kefilsen problem yok
Daha önce hile yaptığı için sunucudan banlandığı konuşuluyordu ona istinaden söyledim.