bitti
1.595
●66.261
- 04-06-2010, 04:06:31sanırım w7 yada vista kullanıyorsunuz.felek28 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Half life logosuna sağ tuş tıklayıp özelliklere girin.Orada uyumluluğa gelin ve orayı windows xp sp2 olarak belirleyin. - 04-06-2010, 04:36:03Üyeliği durduruldubiraz yorgunum ama hadi gel (:x2841x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-06-2010, 04:43:28Teşekkür ederim dediğiniz gibi olduMaxidaTa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Da bu oyuna nasıl bağlancaz şimdi

Bende oynayacaktım ama
oyuna girdim bomboş D