• 04-06-2010, 02:26:06
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Gelin bi el çevirek
  • 04-06-2010, 04:03:29

    Böyle bir hata verdi Bende oynayacaktım ama
  • 04-06-2010, 04:06:31
    felek28 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Böyle bir hata verdi Bende oynayacaktım ama
    sanırım w7 yada vista kullanıyorsunuz.

    Half life logosuna sağ tuş tıklayıp özelliklere girin.Orada uyumluluğa gelin ve orayı windows xp sp2 olarak belirleyin.
  • 04-06-2010, 04:18:01
    varmı gelen gelinde kapışak
  • 04-06-2010, 04:27:15
    Üyeliği durduruldu
    İnsin geliyorum valla
  • 04-06-2010, 04:32:39
    insin gel yokmu r10da bir delikanlı oyuna girdim bomboş D
  • 04-06-2010, 04:36:03
    Üyeliği durduruldu
    x2841x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    insin gel yokmu r10da bir delikanlı oyuna girdim bomboş D
    biraz yorgunum ama hadi gel (:
  • 04-06-2010, 04:36:34
    hileciler sizi hayvan gibi koşuyosun rıza!
  • 04-06-2010, 04:43:28
    MaxidaTa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sanırım w7 yada vista kullanıyorsunuz.

    Half life logosuna sağ tuş tıklayıp özelliklere girin.Orada uyumluluğa gelin ve orayı windows xp sp2 olarak belirleyin.
    Teşekkür ederim dediğiniz gibi oldu
    Da bu oyuna nasıl bağlancaz şimdi