Konu
bitti
04-06-2010, 04:43:28
#1188
felek28
MaxidaTa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sanırım w7 yada vista kullanıyorsunuz.
Half life logosuna sağ tuş tıklayıp özelliklere girin.Orada uyumluluğa gelin ve orayı windows xp sp2 olarak belirleyin.
Teşekkür ederim dediğiniz gibi oldu
Da bu oyuna nasıl bağlancaz şimdi