• 02-06-2010, 01:24:55
    gece oyunu daha zevkli olur hadi oyuna ehue
  • 02-06-2010, 01:26:39
    hanedar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gece oyunu daha zevkli olur hadi oyuna ehue
    10 dkya geliyorum rövans istersin belki
  • 02-06-2010, 01:28:46
    LeFleur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ölümle oranlarsan ISYANKAR birinci
    edit: pardon ben birinciymişim.
  • 02-06-2010, 01:30:13
    be gece gelmicem sonra uykumda siren sesleri çalıyo panik alıyorum.
  • 02-06-2010, 01:33:34
    mcsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ölümle oranlarsan ISYANKAR birinci
    edit: pardon ben birinciymişim.
    O zaman 5 adam vururum hiç vurulmam ben mi birinci olmuş olurum Mesela az vurulmak değil çok vurmak
  • 02-06-2010, 02:13:24
    FatihGUNGOR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 dkya geliyorum rövans istersin belki


    rcksinema pusuya yata yata birinci oldu : ) tebrik ederim yaron devam ederiz arttık iyi geceler

    not: rovanşı yarın yaparız fatih hazırla kendini
  • 02-06-2010, 03:48:38
    varmı oyuna gelen
  • 02-06-2010, 08:25:42
    Ben girdim SXE de yüklüydü yine oyundan attı.
  • 02-06-2010, 12:38:19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Oynamak istiyen gelsin.