AspCoder adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bitti
1.595
●66.261
- 01-06-2010, 01:24:05güzel oyunDu 4-5 gibi gibi sıralama ile mezun oldum bayadır oynamamıştım..İSYANKAR

- 01-06-2010, 01:31:18Müdürle oynadık iyi oyunduFatihGUNGOR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-06-2010, 04:31:23Oyunun genelinde telefonla konuştum tek elle oynadım ama iyi oyunduByMaDaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-06-2010, 04:37:11Ben girerim canım sıkılıyor zatenx2841x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-06-2010, 04:41:322 dakkaya geliyorum bir buz gibi kola alayımfatihgungor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
