• 30-05-2010, 11:19:12
    ASPCODER'de hile var sanki
  • 30-05-2010, 11:20:39
    norabilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ASPCODER'de hile var sanki
    sanmıyorum, az önce ikimiz vardık oyunda tam önüne geçmiştim ki çıktı
  • 30-05-2010, 11:23:39
    Arkadaşlar varsa oyunda olanlar ya da olmak isteyenler oyunda kapışalım.
  • 30-05-2010, 11:25:06
    dostum servera girmeyi beceremiyorum yoksa oynayacam
  • 30-05-2010, 11:31:13
    Üyeliği durduruldu
    Gelen yokmu sunucudayım ?
  • 30-05-2010, 11:33:58
    KoRuYuCu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gelen yokmu sunucudayım ?
    kac kişi var?
  • 30-05-2010, 11:41:05
    oyundayım ben
  • 30-05-2010, 11:46:07
    norabilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    oyundayım ben
    Kaç kişi var, skor kaç ?
  • 30-05-2010, 11:47:13
    bende geleyim çayımı alıp