• 30-05-2010, 15:30:41
    Üyeliği durduruldu
    Ben tersine kastım hemşo
    KoRuYuCu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Yine 2.bitirdik
  • 30-05-2010, 16:24:38
    İsteyen varsa bi cs atabiliriz?
    Server csv15.haymac.net üzerinden.
  • 30-05-2010, 16:31:36
    anarschi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İsteyen varsa bi cs atabiliriz?
    Server csv15.haymac.net üzerinden.
    geleyim hacı atalım
  • 30-05-2010, 16:34:08
    ozkaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geleyim hacı atalım
    New map "fy_iceworld" will now load.

    tamamdır hadi giriyorum
  • 30-05-2010, 16:51:15
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    çok güzelde hep aynı map keşke deniz otobüslü bölümüde açsanız

    (create game deki sondan 2. map)
  • 30-05-2010, 17:06:21
    Ben çıktım ya, Beyaz varken zevkli olmuyor.
  • 30-05-2010, 17:12:34
    BarCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben çıktım ya, Beyaz varken zevkli olmuyor.
    sen hangi playerdın t de ki mi ct mi
  • 30-05-2010, 17:17:28
    ozkaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen hangi playerdın t de ki mi ct mi
    Sendeki
  • 30-05-2010, 17:23:32
    BarCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sendeki
    haa iyi bari, diğeri bombaydı ya