• 29-05-2010, 15:55:29
    Beyler cs mi hl mi? Bide hangi ip deyiz.verilen ip ye girmiyor?
  • 29-05-2010, 15:56:24
    anarschi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beyler cs mi hl mi? Bide hangi ip deyiz.verilen ip ye girmiyor?
    beklemedeyiz hitit ip verdi ama girilmiyor ona
  • 29-05-2010, 15:56:38
    anarschi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beyler cs mi hl mi? Bide hangi ip deyiz.verilen ip ye girmiyor?
    cs oynicaz ben bilmıyorum oynamasını ama deneyceigm.
    Haflıfe harita degişmiş sarmıyor csye talim.

    Şuan kimse giremiyor hititajansı bekliyoruz.
  • 29-05-2010, 15:56:40
    anarschi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beyler cs mi hl mi? Bide hangi ip deyiz.verilen ip ye girmiyor?
    artiz ne arar la antepde gelme sen yemekteyiz ökkeş geldi geçen gün benm dükkanın oraya bilionmu onu
  • 29-05-2010, 15:56:58
    ozkaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    beklemedeyiz hitit ip verdi ama girilmiyor ona
    İp yoksa bizim oynadığımız vardı bi tane hayminin.Root şifrelerini alıyım onda oynayalım olmazsa.
  • 29-05-2010, 15:57:36
    anarschi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İp yoksa bizim oynadığımız vardı bi tane hayminin.Root şifrelerini alıyım onda oynayalım olmazsa.
    1.6 olsun mümkünse süper olur alabilirsen oynarız şimdi biraz
  • 29-05-2010, 15:57:49
    Yalnızım... Ara Beni... Tara beni...

    server'daym beyler
  • 29-05-2010, 15:58:01
    anarschi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İp yoksa bizim oynadığımız vardı bi tane hayminin.Root şifrelerini alıyım onda oynayalım olmazsa.
    Hl yok orda, kurmayı düşünmüyorum cs 1.5 var. geliyim iki tek atalım beyaz senle işim var kaçma kaybolma bi yere.
  • 29-05-2010, 15:58:03
    Misafir
    78.190.65.215

    buna girmiyor mu şimdi?