• 29-05-2010, 14:05:03
    Üyeliği durduruldu
    millet anlatıyorda oyuna ne şekilde nerden hangi iple nası giricemizi anlatan bir yazı yok konuyu açan dahi
  • 29-05-2010, 14:15:00
    hanedar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kendime göre iyi oynuyorum, bir bakıyorum 50 kişi vurmuşum 1, bakıyorum: adam 160 kişi vuruyor normal bir oyunda mümkün değil bu düzgün oynamıyorlarki.. odadsa tekim oktan ölüyorum yahu kimse yokki ok nerden geldi. enteresan yani.
    Benide ok'la çok vuruyorlar ama ne iştir atanı nerde olduğunu bir türlü bulamıyorum
  • 29-05-2010, 14:34:28


  • 29-05-2010, 15:19:22
    era adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benide ok'la çok vuruyorlar ama ne iştir atanı nerde olduğunu bir türlü bulamıyorum

    ben bos odada vuruluyorum duvardan giriyor ok : )
  • 29-05-2010, 15:22:20
    Bu elektrik sıktı iyice oyuna giresim gelmiyor Gelin şu ag crossfire geçelim..Server root kimdeyse bölgeyi değiştirirse çok iyi olur valla.
  • 29-05-2010, 15:25:56
    kasalı bir bölüm vardı aklıma gelmiyor, o güzel aslında o sıkmaz altan 3, diye hatırlıyorum ama.
  • 29-05-2010, 15:29:26
    Üyeliği durduruldu
    chatroulette adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    millet anlatıyorda oyuna ne şekilde nerden hangi iple nası giricemizi anlatan bir yazı yok konuyu açan dahi
    Konuyu tam okumadan başda sağma okursanız tabi bulamazsınız
  • 29-05-2010, 15:31:02
    **********.net/cs.rar indirdm ama hl ye tklıyorum hiçbirşey değişmiyor. Öylece kalıyor ekran. neden kaynaklanıyor olabilir acaba ? cs 1.6 war bilgisayarda ondan dolayı olabilirmi ki:S
  • 29-05-2010, 15:39:16
    Misafir
    Birşey oldu kapandımı naptı