bitti
1.595
●66.261
- 29-05-2010, 14:05:03Üyeliği durduruldumillet anlatıyorda oyuna ne şekilde nerden hangi iple nası giricemizi anlatan bir yazı yok konuyu açan dahi
- 29-05-2010, 14:15:00Benide ok'la çok vuruyorlarhanedar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ama ne iştir atanı nerde olduğunu bir türlü bulamıyorum
- 29-05-2010, 15:19:22era adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben bos odada vuruluyorum duvardan giriyor ok : ) - 29-05-2010, 15:29:26Üyeliği durdurulduKonuyu tam okumadan başda sağma okursanız tabi bulamazsınızchatroulette adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-05-2010, 15:31:02**********.net/cs.rar indirdm ama hl ye tklıyorum hiçbirşey değişmiyor. Öylece kalıyor ekran. neden kaynaklanıyor olabilir acaba ? cs 1.6 war bilgisayarda ondan dolayı olabilirmi ki:S
