• 29-05-2010, 15:42:01
    Zıplaya zıplaya gidiyorum birden beni de vuruyor ok hile önleyici sxe sanırım kurulsun artık.
  • 29-05-2010, 15:47:43
    açın cs
  • 29-05-2010, 15:48:27
    Hakkaten bir kerede CS oynayalım.
  • 29-05-2010, 15:48:37
    Misafir
    cs server ip 78.190.65.21
  • 29-05-2010, 15:48:51
    açıyor takımlar eşitlenmeden res atmayın
  • 29-05-2010, 15:49:49
    Geliyorum şimdi.
  • 29-05-2010, 15:50:10
    girebilen vamrı cs ye giremiyorum
  • 29-05-2010, 15:50:23
    giremedim csye girmıyor
  • 29-05-2010, 15:50:57
    1.5 mi açtın 1.6 mı