• 29-05-2010, 15:58:29
    anarschi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İp yoksa bizim oynadığımız vardı bi tane hayminin.Root şifrelerini alıyım onda oynayalım olmazsa.
    Evet, iyi olur o hayminin emektar serverı
  • 29-05-2010, 15:58:31
    ********** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    78.190.65.215

    buna girmiyor mu şimdi?
    sondaki 5i vermedin ki
  • 29-05-2010, 15:58:44
    ********** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    78.190.65.215

    buna girmiyor mu şimdi?
    bu 1.5 mi, ben 1.6 da deniyorum girmiyor sw a
  • 29-05-2010, 15:59:28
    norabilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    artiz ne arar la antepde gelme sen yemekteyiz ökkeş geldi geçen gün benm dükkanın oraya bilionmu onu
    Yiter yaa yiter yaaa ne artizi yaa.
  • 29-05-2010, 16:01:48
    cs 1.5 hl.**********.net oyundaym sorun yok şu an. 2 kişiyiz
  • 29-05-2010, 16:03:25
    Ben çıktım (78.190.65.215) Cs 1.5 sempatik' i indirip geleyim.
  • 29-05-2010, 16:04:41
    78.190.65.215

    Bu IP çalışıyor, gelin.
  • 29-05-2010, 16:47:32
    Üyeliği durduruldu
    Cs 1.5 indirmek için tek link verebilecek olan varmı ? yada hl'ye gelin şimdi
  • 29-05-2010, 16:53:56
    Üyeliği durduruldu
    cs 1.5 ekran kartımın gelişmiş özelliklerini görmüyor. en kötü görüntüde oynamak zorunda kalıyorum. bu halde bile el birincisiydim