anarschi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İp yoksa bizim oynadığımız vardı bi tane hayminin.Root şifrelerini alıyım onda oynayalım olmazsa.
Evet, iyi olur o hayminin emektar serverı