Konu
bitti
29-05-2010, 15:58:29
#973
BarCode
anarschi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İp yoksa bizim oynadığımız vardı bi tane hayminin.Root şifrelerini alıyım onda oynayalım olmazsa.
Evet, iyi olur o hayminin emektar serverı