Konu
bitti
29-05-2010, 15:22:20
#941
anarschi
Bu elektrik sıktı iyice oyuna giresim gelmiyor
Gelin şu ag crossfire geçelim..Server root kimdeyse bölgeyi değiştirirse çok iyi olur valla.