kendime göre iyi oynuyorum, bir bakıyorum 50 kişi vurmuşum 1, bakıyorum: adam 160 kişi vuruyor normal bir oyunda mümkün değil bu düzgün oynamıyorlarki.. odadsa tekim oktan ölüyorum yahu kimse yokki ok nerden geldi. enteresan yani.
Benide ok'la çok vuruyorlar

ama ne iştir atanı nerde olduğunu bir türlü bulamıyorum