anarschi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İp yoksa bizim oynadığımız vardı bi tane hayminin.Root şifrelerini alıyım onda oynayalım olmazsa.
Hl yok orda, kurmayı düşünmüyorum cs 1.5 var. geliyim iki tek atalım beyaz senle işim var kaçma kaybolma bi yere.