anarschi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İp yoksa bizim oynadığımız vardı bi tane hayminin.Root şifrelerini alıyım onda oynayalım olmazsa.
1.6 olsun mümkünse süper olur alabilirsen oynarız şimdi biraz