Konu
bitti
29-05-2010, 15:57:36
#969
ozkaan
anarschi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İp yoksa bizim oynadığımız vardı bi tane hayminin.Root şifrelerini alıyım onda oynayalım olmazsa.
1.6 olsun mümkünse
süper olur alabilirsen oynarız şimdi biraz