• 31-05-2010, 02:01:23
    : ) tebrik ederim biraz değişik birşeyler geldi gibi bana ama : ))
  • 31-05-2010, 02:02:02
    hanedar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    : ) tebrik ederim biraz değişik birşeyler geldi gibi bana ama : ))
    nasıl degişik hocam
  • 31-05-2010, 10:25:23
    cs varm cs
  • 31-05-2010, 19:46:52
    cs1.6 kurunda atalım ya
  • 31-05-2010, 19:50:06
    _SecreT_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cs1.6 kurunda atalım ya
    istemekle olmuyor...ben kaç gündür istiyorum ama sornuc sıfır
  • 31-05-2010, 21:33:01
    toplanalım bir oyun vps si alalım yada r10 da sponsor bulalım
  • 31-05-2010, 21:39:36
    Üyeliği durduruldu
    cs 1.5 veya 1.6 kurulumu anlatımı varmı ?
  • 31-05-2010, 23:33:49
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    servera sxe injected anti hile programı kurulmuştur
    oyuna girmeden önce programı açmalısınız
    sxe indirmek için tıklayın
  • 31-05-2010, 23:37:56
    sxe kurdum açtım ama oyundan atıyor sxe indirin diyor