Konu
bitti
01-06-2010, 04:31:23
#1121
F.Gungor
ByMaDaK adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Müdürle oynadık iyi oyundu
Oyunun genelinde telefonla konuştum tek elle oynadım ama iyi oyundu